GUANYADORS DELS VI JOCS FLORALS

Amb molt d’orgull i satisfacció us comuniquem que el passat dissabte 18 de maig dos alumnes del Marta Mata han estat els Guanyadors dels VI JOCS FLORALS Tarragona 2019! L’alumna Àstrid Arias ha estat la guanyadora dels Jocs a la categoria de 1r i 2n d’ESO amb el seu poema Vermell i el Pau Gou de 4t ha estat el guanyador en la categoria de 3r-4t d’ESO amb una obra en prosa. Ara tots dos participaran com a representants de Tarragona a la final catalana del 15 de juny a Barcelona. Els Jocs Florals és un concurs d’expressió escrita en català en el qual han participat més de 40 centres de la demarcació.
Felicitem el Pau, l’Àstrid i la seva professora Blanca i els desitgem que gaudeixin del privilegi d’assistir a la gran final.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *