Fons educatiu de Salou 2018

Aquest migdia ha tingut lloc el lliurament de les subvencions del Fons Educatiu de Salou-Escola Elisabet de l’any 2018. Una d’elles ha estat per al projecte de robòtica que hem posat en marxa aquest curs. Han presentat el projecte la Beatriz Milian com a representant del Department de Tecnologia molt ben acompanyada per la Veronika I la Maria, alumnes de 3r d’ESO que han explicat fantàsticament bé el seu treball al públic assistent.
Des d’aquesta pàgina volem donar les gràcies al Fons Educatiu pel seu ajut i suport en la nostra tasca educativa.