FESTA DEL DESÈ ANIVERSARI DEL NOSTRE INSTITUT

Moltes gràcies a tots els que vau participar a la festa del deu aniversari. Va ser molt emotiu i entranyable trobar antics alumnes, professors, membres del PAS i famílies que vau compartir amb el centre una part de la vostra vida. Gràcies també a l’Ajuntament de Salou, a la directora dels SSTT d’Ensenyament, a la nostra inspectora, als representants dels serveis educatius i a les direccions i equips directius dels centres de Salou per haver-nos acompanyat.

L’acte va començar amb els parlaments de les dues directores del centre, la Carme Moreno i la Carme Sans, de la professora Inés Muñoz, l’antic alumne David Alvarez, i la representant de l’AMPA Olga Sánchez. A continuación l’Alba Morena,alumna de segon de BAT ens va cantar una emocionant havanera, molt ben acompanyada al piano pel seu germà Jose Angel. La directora dels SSTT d’Ensenyament de Tarragona i el sr. Alcalde també ens van dirigir unes paraules. L’alcalde i la regidora d’Ensenyament Julia Gomez van entregar a la nostra directora una placa commemorativa dels deu anys del centre. Posteriorment es va dur a terme la presentació del video dels deu anys, la inauguració de l’exposició fotográfica ” Institut Marta Mata, deu anys amb tu” i el pica-pica de celebració amenitzat musicalment pel Club del Vinil de Tarragona.

Va ser una tarda molt especial que perdurarà en el nostre record. Podeu veure més fotos a Album de fotos

1. Lluís

Gracies a tots els que vau vindre aquest divendres i especialment a tots els que heu fet possible aquest institut. Aquells que tot just acabem d’arribar hem descobert un gran equip. Junts, aprenem cada dia com fer una societat millor.