ERASMUS +: EXPLORE, EXPERIENCE, ENHANCE THE TECHNOLOGY:

EX EX EN TE

Aquest curs s’inicia un nou Erasmus + al que participarà l’Institut Marta Mata:  EXPLORE, EXPERIENCE, ENHANCE THE TECHNOLOGY.  O, el que és el mateix, l’ús de les noves tecnologies aplicades a l’ensenyament a l’aula.  No pot haver un tema més engrescador per a professors i alumnes;  vivim una nova era tecnològica i estem àvids per aprendre noves estratègies aprofitant el potencial de totes aquestes noves tecnologies.

En aquest Erasmus + participaran també Alemanya, Regne Unit, Itàlia, Lituània i Turquia.  Professors i alumnes ens desplaçarem a aquests països per fer cursos, trobades, intercanvis culturals, etc.  També hi hauran alumnes d’aquests països que vindran a gaudir d’estades a Salou, i participaran en les activitats del nostre centre, així com en les organitzades pel  mateix Erasmus.

S’ha informat a tota la comunitat educativa del nostre centre, així com a les autoritats del municipi, d’aquest important projecte:

“D’altra banda, la novetat a l’Institut Marta Mata serà la seva participació en tres programes internacionals ERASMUS+ de mobilitat, subvencionats per la Unió Europea: El “Healthier minds, smarter minds”, sobre hàbits de vida saludable, adreçat a alumnes de quart d’ESO; el “Live life, give life”, sobre donació d’òrgans, per a l’alumnat de tercer d’ESO; i el “Experience, explore, enhance Technology”, sobre les noves tecnologies, també per a tercer curs.

(web Ajuntament de Salou-Educació)

Al llarg del curs s’aniran explicant les diferents fases del mateix.

Les famílies del Marta Mata ja van ser coneixedores de l’Erasmus al començament d’aquest curs i els delegats dels diferents cursos del centre, aniran informant puntualment a tots els seus companys dels avenços i activitats que s’aniran duent a terme.