Els vigilants dels residus de la platja

Alumnes de 3r ESO C de l’@Ins_martamata continuen col·laborant amb el  projecte #MicroplasticWatchers d’@obsdelmar i fan el segon mostreig de sorra a la Platja de Ponent de #Salou per estudiar la presència de micro i mesoplàstics. En la recollida, els alumnes han trobat boletes de pèl·lets i residus plàstics sobretot en la línia de marea #CienciaCiutadanaiEducació.

Protegim les nostres platges i recollim tots els residus que li fan malbé, hem de tenir cura del nostre entorn, i valorar tot el que la natura ens ofereix, en el nostre cas, som privilegiats per poder gaudir d’unes platges tan boniques com són les de Salou.