Avui hem rebut a l’Institut Marta Mata els nostres companys finlandesos d’Oulu. Ens han presentat detalls del seu país i cultura i després han fet una visita guiada al centre amb seus companys salouencs.
Tots junts han participat en diversos tallers que la comissió Erasmus ha preparat amb molta il·lusió.
Have a nice stay, partners!!


