Els Erasmus d’Oulu ja són a l’institut

Avui hem rebut a l’Institut Marta Mata els nostres companys finlandesos d’Oulu. Ens han presentat detalls del seu país i cultura i després han fet una visita guiada al centre amb seus companys salouencs.

Tots junts han participat en diversos tallers que la comissió Erasmus ha preparat amb molta il·lusió.

Have a nice stay, partners!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut