Deutsch macht Spaß!

El dimecres 19 de desembre va tenir lloc a l’Institut Marta Mata de Salou la 1a trobada d’alumnes de llengua alemanya. La jornada va aplegar sota el lema “Deutsch macht Spaß” (L’alemany és divertit) els alumnes d’alemany de 4rt d’ESO dels Instituts Gabriel i Ferrater, Baix Camp de Reus i Marta Mata de Salou. Els alumnes van poder gaudir d’una jornada lúdica on posar en pràctica els seus coneixements de la llengua estrangera.
En equips formats per alumnes barrejats dels 3 instituts van participar en un concurs basat en el conegut joc “trivial” i s’ha de dir que després d’una aferrissada lluita frec a frec, l’equip blau es va proclamar guanyador. Una experiència que de ben segur repetirem el curs vinent!!
Els alumnes visitants van poder així mateix donar un tomet pel 3r Mercat de Nadal Alemany que organitzen els alumnes d’alemany del nostre centre.
Els premis del concurs van ser patrocinats per l’Institut Goethe i els centres participants.