CURSA PEL DRET A SER NENA

El dia 25 de Novembre va tenir lloc la 3a edició de la cursa escolar solidària patrocinada per SaveThe Children.

En aquest marc, l’institut Marta Mata, de Salou va organitzar per a tot el seu alumnat una Cursa de quatre hores de durada al Poliesportiu de Ponent el dimecres 29 de novembre. Durant aquestes quatre hores tots els cursos van córrer  fent-se relleus, reivindicant el dret a ser nena (lema de la cursa d’enguany).

Agraïm l’Ajuntament de Salou que ens permetés disposar d’aquest magnífic polisportiu. Gràcies també a l’alumnat per la seva participació entusiasta i l bon comportament, al seminari d’Educació física per l’excel·lent organització i la col·laboració del claustre de professorat al complet.

Va ser una jornada molt lluïda i exitosa!