Creant cèl·lules en 3D a 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO dins la matèria de Biologia i Geologia han elaborat, en petits grups, una maqueta de la cèl·lula en 3 dimensions. Cada equip ha escollit el tipus de cèl·lula i els materials per elaborar-la. Amb aquesta activitat s’han treballat competències de ciències. Ha estat una pràctica molt engrescadora que ha posat en marxa la seva creativitat.

Us presentem l’àlbum de fotos amb els nostres científics-investigadors i els seus experiments amb plastilina.  Enhorabona a tots per tota la feina desenvolupada, qui sap si d’aquí uns anys algú de vosaltres serà el que ens expliqui des dels mitjans de comunicació les noves vacunes contra totes les malalties?  Tant de bo!!