CONCURS MARTA MATA SENSE RESIDUS

Amb motiu de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus comencem el CONCURS MARTA SENSE RESIDUS.  La Comissió Ambiental i els alumnes del Projecte Erasmus+ de 3r d’ESO C hem organitzat un concurs per tal de reduir els residus que generem amb el nostre esmorzar. Al concurs podem participar tant l’alumnat com el professorat i PAS.

Es tracta de pujar una foto del nostre esmorzar residu zero (portaentrepà, ampolla reutilitzable, etc.) al Padlet del concurs. Per accedir al Padlet cal escanejar el codi QR que hi ha al cartell i pujar la imatge fins al 27 gener de 2023.

Les dues fotografies residu zero més originals, una de l’alumnat i l’altra del professorat i PAS, seran premiades amb productes sostenibles!

ANIMEU-VOS I PARTICIPEU!

#escolaverda