CODE URV a 1r ESO

Avui dia 23 de març els alumnes de 1r d’ESO han tornat a participar en els tallers de la Setmana extensa del Codi de la URV. En aquesta ocasió ha participat el grup de 1r d’ESO D.

En el taller d’avui els alumnes han programat les plaques Arduino amb el programa mBlocks i després han col·locat els leds, els cables i resistències per construir un “semàfor” amb les plaques. L’activitat enllaça amb la que havien fet prèviament amb el Tinkercad.

A partir dels aprenentatges d’aquests tallers es desenvoluparan uns projectes relacionats amb l’aplicació de la domòtica a l’habitatge i participarem en el concurs de la Code Week.

Donem les gràcies a la URV per donar-nos la oportunitat de participar en aquest projecte i en especial a Anna Teresa Coll que ha estat la formadora dels tallers.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *