Celebrem el dia de la llengua materna!

El nostre Institut, el Marta Mata, és un Institut universal, aqui hi han alumnes de moltes parts del món, i avui, dia de la Llengua Materna, hem volgut fer un homenatge als nostres estimats alumnes internacionals, que han preparat amb molt d’interès un recital de poemes en les seves llengües dels poetes més importants dels seus països.  Un plaer escoltar-vos, nois i noies, i poder compartir amb vosaltres la vostra llengua i la vostra cultura!

També volem agrair la presència de la regidora de ciutadania i interculturalitat de l’Ajuntament, que ha respost les preguntes de l’alumnat de l’aula d’acollida  sobre les activitats que es fan a la regidoria i la tasca que realitza.

Moltes gràcies!!!