Celebrem el Dia de la Dona.

Els alumnes del Marta Mata han celebrat avui el dia de la dona.  Tots hem gaudit d’un espectacle amb música en directe per part dels artistes de tercer d’ESO, també ens han recitat els alumnes de 4t d’ESO i de primer de BAT el poema de Maria Mercé Marçal, 8 de març.  Els alumnes de tercer han cantat plegats i amb acompanyament musical de guitarra, piano, ukeleles i xilòfon la cançó Estima’t del grup Pupil·les. Volem felicitar molt sincerament a tots els participants en la celebració i també els presentadors de l’acte que ho han fet molt bé.