CARTES AMB COR

Aquesta és una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt difícils per a tothom i en la qual l’institut hi participa.

Consisteix a què les nenes i nens de totes les Escoles i que les noies i els nois dels instituts de Catalunya, enviïn dibuixos, poemes, vídeos, cartes als Hospitals de Catalunya per a les persones que ara hi ha ingressades en els nostres hospitals i per a tot el nostre increïble personal sanitari.

Ajudem i compartim amb les persones ingressades perquè se’n surtin al més aviat possible, per recolzar-los des del nostre confinament.

Ajudem i compartim amb tot el personal sanitari (personal neteja, infermeres, auxiliars d’infermeria, tècnics de laboratori, tècnics d’imatge, zeladors, metges, administratives i voluntaris ) que amb els seus esforços estan tirant endavant una situació fins ara mai viscuda.

Els dibuixos, els escrits, les imatges… ens ajuden a expressar emocions i poden ajudar d’altres persones a expressar-les i a fer que tot aquest malson pugui ser portat d’una manera més càlida i acompanyada.

Aquí teniu una mostra d’algunes de les cartes que ja hem fet arribar als hospitals del nostre territori:

Hola, em dic Carolina i tinc 14 anys. Quan era petita em deien que una abraçada era capaç de guarir qualsevol dolor, i ara més que mai m’he adonat que no és cap ximpleria i que els meus pares tenien tota la raó del món.

Una abraçada és capaç de dir el que les paraules no poden, un abraçada és capaç d’unir el que abans guerres separava, una abraçada és capaç d’il·luminar tot allò que està ple de foscor…

Per aquest motiu t’envio la meva abraçada digital per a que tu puguis veure que no tot és foscor, i que milions de persones com jo regalaríem mil hores de la nostra vida per poder parlar amb tu.”

C.J. 2n ESO

¡Hola! Mi nombre es Marta, tengo 15 años y estoy cursando 4º de ESO en el Instituto Marta Mata en Salou. Todos estamos viviendo una situación complicadísima y me siento orgullosa de poder ver cómo todos estamos luchando para que esto acabe cuanto antes.  Sabemos el gran esfuerzo que está haciendo todo el personal sanitario, está sacando fuerzas de donde no las hay y desde aquí os lo agradecemos muchísimo. Y sobre todo quiero mandar mucho apoyo a todos los pacientes, sois muy fuertes y espero que no perdáis la paciencia y la esperanza, porque algún día esto acabará y podréis mirar atrás y ver todo lo que habéis aguantado y de esta forma veréis lo fuertes y valiosos que sois todos y cada uno de vosotros. Des de fuera todos estamos luchando por vosotros, lo estamos haciendo lo mejor que podemos y deseamos que todos y todas os recuperéis pronto.

Todos lo estamos haciendo muy bien y si seguimos así luchando juntos ganaremos la batalla, porque ¡si luchamos juntos somos más fuertes!, nunca lo olvidéis. “

M.R. 4t ESO

Més cartes: ELOI GUILLEN TOCE  (1r ESO),Salma Arias (1r ESO)

COM PUC REDACTAR LA MEVA CARTA?  Idees a Cartes amb cor_