Alumnes PTT participen al projecte Realitat Millorada

Alumnes del PTT participen en el projecte Realitat Millorada per la construcció de la futura planta oncològica a la Vall d’Hebron

Els alumnes del Programa de Transició al Treball de l’Institut Marta de Salou van participar activament en el projecte Realitat Millorada de la Vall d’Hebron, una iniciativa destinada a millorar la qualitat de vida dels joves pacients oncològics a través de la construcció d’una nova planta especialitzada.

Durant la seva participació en el projecte, els alumnes van organitzar una parada on van vendre ulleres del projecte, així com polseres i clauers elaborats a l’aula. Aquesta iniciativa no només va permetre recaptar fons per al finançament de la nova planta oncològica, sinó que també va destacar el valor del treball en equip i veure com la solidaritat és molt important a la nostra societat.

Felicitem als alumnes per la seva dedicació i donem les gràcies a l’ajuntament i el seu personal, als professors de l’Institut Marta Mata, a l’Escola d’Adults i a tota aquella gent que el dia 15 va saber escoltar un grup de joves que es van mobilitzar per recaptar fons. Mil gràcies al poble de Salou.