XERRADES SOBRE SEGURETAT VIAL

Avui ha tornat el Juanma per donar una de les seves interessantíssimes xerrades de Seguretat Vial, aquesta vegada destinada als alumnes de Segon de Batxillerat, per tal de que puguin aprendre millor el comportament i el que s’ha de fer per circular amb correcció, tant com a vianant com com a conductor d’algun vehicle. El Juanma ens assessora i ens adverteix de tots els perills que podem trobar en el nostre dia a dia, avui l’ha acompanyat el Dani, Dani Berni, un noi magnífic de casa nostra que va patir un accident molt greu de moto, fa cinc anys.  Ha volgut compartir la seva experiència personal per prevenir els nostres alumnes del que pot passar si un no te prou cura d’un mateix.  Moltes gràcies Juanma i Dani, els vostres consells són molt valuosos i ens haveu ensenyat molt a tots.