Xerrada de l’Institut Guttmann

Fragment de la xerrada

Hem pogut tenir aquesta xerrada ja que forma part del programa Game Over de l’Institut Guttmann https://www.guttmann.com/ca, el ponent ha sigut Andreu Castro Martínez, el qual és un testimoni real, on explica d’una manera molt propera el seu cas en un accident de moto i tota la repercussió que li ha comportat al llarg de la seva vida. Aquesta xerrada ha suposat un testimoni molt important per a l’alumnat de 4t ESO perquè els ha fet ser conscients del perill que comporta conduir una moto o un cotxe i saber el que es pot fer o no abans de ficar-se al volant, sols o amb altres amics. L’alumnat també ha quedat impactat després del visionat de la pel·lícula que els han posat després de la xerrada. Moltes gràcies Andreu per la teva aportació un cop més a l’Institut Marta Mata.