VISITA DELS BOMBERS

Ahir, dimecres 5 de febrer es va realitzar al nostre centre el taller de prevenció d’incendis a càrrec d’una unitat de bombers de Cambrils i adreçat als alumnes de 1r d’ESO.

El taller es va dividir en dues parts; una part teòrica i una pràctica. Durant la sessió teòrica els alumnes van assistir a una xerrada formativa sobre els diferents riscos que podem patir a les cases i quines són les possibles causes d’un incendi. A més a més, van aprendre quines mesures de prevenció, autoprotecció i criteris d’actuació han de seguir.
La part pràctica es va realitzar al pati. Aquí el taller es va centrar amb el vehicle i tot l’equipament que inclouen.
L’alumnat va poder pujar al vehicle i emprovar-se un dels  equipaments de protecció individual així com saber utilitzar els equips respiratoris.