RUGBY AL MARTA MATA

Aquestes dos setmanes hem gaudit amb la visita d’experts del món del rugby provinents del Salou Academy Rugby Club, que han fet una intervenció al nostre centre per tal de promoure aquest esport dins la localitat de salou. Ens han ajudat a entendre i a desenvolupar els principis de joc del rugby, les regles bàsiques per poder jugar-hi adaptades a l’entorn escolar i els elements tècnic propis d’aquest esport. Els nostres alumnes han fet una gran progresssió al llarg d’aquestes 4 sessions i han gaudit molt amb la pràctica d’ aquest esport. Per finalitzar l’intervenció s’ha organitzat aquest disssabte al camp de fútbol de Salou una trobada per tots aquells alumnes que vulguin participar i experimentar com es juga en un camp de gespa i amb les dimensions reglamentàries d’un camp de Rugby. Com es tradició en el món del Rugby, al finalitzar els partits farèm un tercer temps on podrem repondre forçes amb un pica-pica i compartir les nostres sensacions  viscudes durant aquestes dos setmanes.Aquí us deixem un recull dels millors moments viscuts en la pràctica d’aquest esport que promou valors com la coeducació, l’inclusió,el joc net i el respecte.