PREMIS 30 D’OCTUBRE

Un any més, l’Ajuntament de Salou ha volgut premiar la creativitat artística i literària dels alumnes de tots els centres escolars del nostre poble.  Hem gaudit de l’acte de lliurament d’aquests guardons i premis substanciosos ben guanyats per tots ells.  Enhorabona a tots!! Al Marta Mata estem molt orgullosos dels nostres alumnes premiats: Brenda Chacón (premi literari en castellà), Deepa Kumar (premi literari en anglès), Jochen Aragao (menció especial literària),  Adzhelina Beliaeva (premi d’arts plàstiques), Maria Zachesa (premi d’arts plàstiques), Malou Aviles (premi d’arts plàstiques), Yelizabetha Zhulkovska (premi d’arts plàstiques), Alina Zlakomanova (premi d’arts plàstiques)

.