VAGA D’ESTUDIANTS DEL 27 DE SETEMBRE

Us informem que el Sindicat d’estudiants han convocat una jornada de vaga d’estudiants  per al divendres 27 de setembre de 2019 amb motiu del canvi climàtic.

L’alumnat a partir de 3r d’ESO que, seguint el protocol marcat a les normes del centre (NOFC) ha demanat la NO ASSISTÈNCIA al centre aquest dia com a protesta, ha de lliurar al centre l’autorització escrita de la família per tal de considerar la falta d’assistència com a justificada.

Us recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té reconegut el dret a no assistir a classe com a protesta. Les classes funcionaran amb normalitat per a tot l’alumnat que assisteixi al centre.