GRÀCIES ANDREAS!!

Durant aquestes dues últimes setmanes, hem gaudit de la presència discreta de l’Andreas Geiseler, un professor alemany que ha vingut a casa nostra per veure en primera persona el funcionament del nostre centre i prendre contacte amb els nostres alumnes i equips docents.  La seva presència ha dinamitzat molt les classes de llengua alemanya del centre, i ha fet que els alumnes poguessin parlar en aquesta llengua amb un professor nadiu.

Andreas també ens ha volgut explicar com fa les seves classes d’anglès i castellà a Alemanya.  Ens ha agradat molt conèixer-lo i poder canviar impressions amb ell.

Fins aviat Andreas, esperem que tornis algun dia, ja saps que aquí és casa teva.