EXCURSIÓ A BARCELONA, KLIMT I BARCINO

Els alumnes de tercer de ESO del Marta Mata van poder fer una fantàstica excursió a Barcelona el dimecres 10 de novembre.  Un dia especial per gaudir i aprendre història, art i estar junts fora de l’Institut, com no fèiem des de fa temps. La visita a l’exposició del pintor Klimt és una de les experiències més boniques que es poden tenir: entrar dins dels quadres, veure en tot el seu esplendor l’obra d’aquest magnífic artista, no l’oblidarem mai.  D’altra banda, visitar la Barcino romana, per a nosaltres, que som de Tarragona, on va instaurar-se la capital romana de la Hispània, ha sigut també una experiència engrescadora.