ENS VISITA L’ESCOLA SANTA MARIA DEL MAR

Dijous vam gaudir de la visita dels alumnes de sisè de l’Escola Santa Maria del Mar; un any més han vingut a veure’ns i els hem ensenyat el nostre Institut, les diferents aules, han conegut a molts professors i també els hem mostrat com treballem aquí (però sense espantar-los) amb la participació en diferents tallers de moltes matèries. Uns 50 alumnes han fet tallers d’anglès, informàtica, plàstica i han fabricat un polímer especial al laboratori . D’aquesta manera han conegut el nostre centre i manera de treballar. Els agraïm la seva visita. Fins molt aviat!