BENVINGUTS A LA JORNADA DE PORTES OBERTES DEL MARTA MATA

Dimarts vam tenir la jornada de portes obertes del nostre Institut, a partir de demà divendres 29 de març, es començaran a fer les preinscripcions per al curs vinent.  Ha estat un veritable plaer poder rebre a tantes famílies interessades pel nostre centre educatiu, que van escoltar amb atenció la presentació de la nostra directora, van gaudir de les visites guiades i explicacions dutes a terme pels professors i alumnes del centre i del piscolabis gentilesa de la nostra AMPA.  Gràcies a tots per la vostra assistència, esperem amb il·lusió a tots aquests nens que deixaran els seus col·legis per encetar una nova etapa a l’Institut i que, durant la seva visita al nostre centre, ho miraven tot amb ulls curiosos i emocionats.