Agraïment als alumnes de la matèria optativa d’activitat física de 3r ESO

Benvolguda comunitat educativa i públic en general: els nostres alumnes dela matèria optativa d’activitat física de 3r d’ESO no tan sols ens ajuden a organitzar, publicitar i dinamitzar les activitats esportives que oferim a l’hora de l’esbarjo a tots els integrants del nostre centre (alumnes, conserges, docents i secretaries), sinó que també ens ajuden amb el manteniment del nostre material. Des de fan uns dies, de forma voluntària, estem cosint els petos trencats, els forats dels sacs per guardar el material esportiu…, i aprofitem l’estona per parlar del nostre dia a dia. Està sent una experiència molt bonica i enriquidora, i per això ho volem compartir amb tots vosaltres!!