Visita a la Cúpula de la Sostenibilitat dels alumnes de segon d’ESO

La cúpula de la sostenibilitat

L’alumnat de segon d’ESO va visitar el passat dimecres vint-i-dos de novembre la Cúpula de la Sostenibilitat, ubicada al terme municipal de Móra d’Ebre enmig d’un espai privilegiat envoltat de conreus de cirerers, vinya i olivera. La instal·lació va permetre endinsar-nos sobre les projeccions de futur del nostre planeta a través d’un espai interactiu i de reflexió. L’alumnat va poder participar de primera mà de les estratègies de cooperació i treball d’equip per poder descobrir els reptes de la sostenibilitat a través de l’equilibri per la gestió del planeta Terra. Immersos a la cúpula i gràcies a les noves tecnologies, el debat després de les dinàmiques en equip va permetre traçar les noves estratègies per treballar els recursos naturals, l’excés de residus, l’ordre d’interessos i la unió de voluntats per aconseguir una vida i un món millor.

El dia va acabar amb una passejada per la vora del riu Ebre per contemplar la bellesa natural d’aquest espai, realçant el valor les reserves naturals i posar en pràctica les reflexions treballades a la Cúpula de la Sostenibilitat sobre l’ús sostenible dels recursos naturals. Podrem arribar a aquest equilibri pel que fa a l’ús de recursos naturals? Seguirem fomentant aquests valors per poder aconseguir els Objectius del Desenvolupament Sostenible fixats per l’any 2030.