Descobrint “Homo Ludens” a Tarragona: Una Jornada Educativa al CaixaForum i la Ciutat Vella

El dimarts passat, els alumnes de segon d’ESO van embarcar-se en una emocionant aventura a Tarragona, destacant la visita a l’exposició “Homo Ludens” al CaixaForum. Tot i que el temps no va permetre que poguéssim gaudir del dossier de socials preparat per a l’ocasió, la jornada va ser una oportunitat única per explorar el joc a través dels temps i el ric patrimoni de la ciutat vella.

La visita al CaixaForum va ser el punt culminant de l’excursió. Mitjançant una exposició interactiva i captivadora, els alumnes van viatjar pel passat i present del joc, des de les seves arrels ancestrals fins a la seva manifestació contemporània. Amb elements visuals fascinants i informació enriquidora, van ampliar els seus horitzons culturals i van reflexionar sobre el paper del joc en la societat humana.

Després de l’exposició, van tenir temps per explorar la ciutat vella de Tarragona. Tot i no poder aprofundir en el dossier de socials preparat per a l’excursió, van quedar captivats pels seus carrers empedrats i monuments històrics. A través de les ruïnes romanes i els edificis medievals, van connectar amb el ric passat de la ciutat i van apreciar la seva importància cultural.