JORNADES D’ESPORT A LES NOSTRES PLATGES

Activitat subvencionada per l’Ajuntament de Salou.

Aquesta setmana, els alumnes del Marta Mata estem gaudint de les platges de Salou.  Viure aquí sempre ha estat un privilegi, que els hi diguin als de LLeida, Saragossa, Logronyo…Tots els que venen a visitar-nos els caps de setmana i ens diuen que tenen molta enveja perquè vivim aquí.

Durant tota la setmana farem jornades d’educació física a la platja, cada dia un curs del centre anirà acompanyat pels professors a practicar diferents esports: volley platja, rugby, baseball, el joc del cementiri… Això és vida!! Hem de fer-lo més sovint.

Us deixem unes fotos dels alumnes de primer d’ESO i com van xalar ahir a la platja.