Portada

ENTRENAMENT A CASA

En aquests dies de tancament és important no perdre la forma física. El profesor d’educació física de l’institut, l’Héctor Casal, ens mostra en aquest video alguns exercicis que podem fer des de casa. Altres videos compartits pels nostres alumnes (cal entrar amb el mail de l’institutmartamata.cat): Entrenament a casa  4t ESO  

ENTRENAMENT A CASA Llegeix més »

CARTES AMB COR

Aquesta és una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt difícils per a tothom i en la qual l’institut hi participa. Consisteix a què les nenes i nens de totes les Escoles i que les noies i els nois dels instituts de Catalunya, enviïn dibuixos, poemes, vídeos, cartes als

CARTES AMB COR Llegeix més »

#eBiblioCat

La Biblioteca de Catalunya posa  al servei de tothoms els seu sistema de préstec de llibres electrònics,  #eBiblioCat. El carnet de lector es pot obtenir de forma telemàtica. LINKS: https://catalunya.ebiblio.es/opac/#index  per consultar el catàleg http://catalunya.ebiblio.es/ayuda/E0360/ca/carnet.htm. per inscriure’s i obtener el carnet. Hi ha llibres de diverses categories i també material audiovisual (música, films…)

#eBiblioCat Llegeix més »

ORGANITZACIÓ DE DEURES

Per organitzar el treball de l’alumnat i facilitar el seguiment de les famílies, cada àmbit de matèries tindrà adjudicat un dia de la setmana per a enviar les indicacions de feina al seu alumnat i recollir-ne els treballs. D’aquesta manera, el dia assignat, l’alumnat només haurà d’obrir els classrooms dels àmbits corresponents. La distribució és

ORGANITZACIÓ DE DEURES Llegeix més »

HOTEL PER A INSECTES

Al Marta Mata tenim de tot, fins i tot un hotel d’insectes!! Amb els alumnes de 1r estem creant un Hotel d’Insectes per donar un espai a aquells insectes bons que facilitaran el bon funcionament dels cultius i evitaran les plagues d’altres de nocius. Els alumnes estan molt ilusionats i implicats en aquest projecte, segur

HOTEL PER A INSECTES Llegeix més »

CUINERS A LA UEC

Avui, la nostra cap d’estudis ha fet una visita als alumnes que cursen estudis a la UEC i que estan fent pràctiques de cuina al restaurant La Goleta de Salou. Molta sort nois, sembleu uns professionals de debò!!

CUINERS A LA UEC Llegeix més »

VISITA I TALLERS A CAIXA FÒRUM

Sortida per a tots els gustos!!  Els alumnes de tercer de ESO van anar divendres a Caixa Fòrum, per fer experiments químics i per visitar la magnífica exposició dels Faraons de l’antic Egipte.  Tant els científics com els humanistes van poder gaudir d’unes estones d’aprenentatge incomparables; hem de dir que tot va lligat, no seríem

VISITA I TALLERS A CAIXA FÒRUM Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut