Celebrem el Dia Mundial de l’Aigua
En motiu del dia Mundial de l’Aigua, 22 de març de 2024, els alumnes de 1r d’ESO han fet un mural efímer al pati, amb la coordinació i mà artística de la professora Marian Lario, sobre la sequera i desertització del medi ambient. En aquest mural es pot veure un espai desèrtic amb una aixeta […]
Celebrem el Dia Mundial de l’Aigua Llegeix més »











