CELEBREM LA PRIMERA REUNIÓ DE DELEGATS VERDS
El passat dijous la Comissió Verda va dur a terme la primera reunió del curs amb els delegats verds. Durant la trobada, es van exposar les funcions principals del projecte d’Escola Verda, així com les responsabilitats dels delegats ambientals. També es va fer un balanç de les accions realitzades el curs anterior i es va […]
CELEBREM LA PRIMERA REUNIÓ DE DELEGATS VERDS Llegeix més »











