VISITA A LA CENTRAL DE VANDELLÓS
Els alumnes de primer i segon de batxillerat modalitat científic-tecnològic, junt als professors de tecnologia i física hem visitat les instal·lacions de l’antiga central Nuclear de Vandellós I. Hem vist una exposició sobre l’energia nuclear, el tractament de residus radioactius i el desmantellament d’una central elèctrica d’aquestes característiques. Després hem visitat les instal·lacions de control […]
VISITA A LA CENTRAL DE VANDELLÓS Llegeix més »











