VISITA A LA CENTRAL NUCLEAR DE VANDELLÓS

Els alumnes de primer de batxillerat de l’especialitat cientific-tecnològic han tingut l’oportunitat d’estar dins les instal.lacions d’una central nuclear en fase de desmantellament i conèixer què fa l’empresa pública ENRESA. Han rebut explicacions molt didàctiques, han projectat audiovisuals, han passat per la sala interactiva i han estat guiats per la professional de l’empresa que ens ha atès.
Ha estat uns visita exitosa amb molta participació dels alumnes que han mostrat molt interès formulat preguntes interessants que han estat respostes durant el recorregut que hem fet per les instal.lacions.