ELS NOSTRES ALUMNES DE BAT REBEN LES BEQUES UNIVERSITÀRIES

L’Ajuntament de Salou i l’empresa Repsol van donar les beques universitàries als millors estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius del poble. Ses d’aquí volem felicitar, molt sincerament, a tots els estudiants que amb el seu esforç i dedicació han estat mereixedors d’aquestes beques. Enhorabona a tots!!! Engrescats amb aquest just reconeixement, esperem molt de tots vosaltres.
També vam gaudir de la molt interessant conferència sobre Ciència positiva i optimista que ens va oferir el mediàtic Josep Maria Mainat i que tots vam escoltar encantats.

Matrícules d’honor: Alexandra Moreno i Kristiyan Tonev.
Modalitat batxillerat Ciè ncies: Robert Gaseni i Alexandra Farré (beca Repsol)
Modalitat batxillerat humanitats i CCSS: Raúl Fernández Niemann ( beca Repsol).
Només han pogut assistir a l’acte el Robert i el Kristiyan. Les altres beques han estat recollides per les mares dels alumnes.