CONCURS DE CRISTAL·LITZACIÓ AL COSMO CAIXA

Per tercer cop el nostre centre ha participat en el concurs de cristal.lització a l’escola que ha tingut lloc al Cosmo Caixa de Barcelona i que organitcen les universitats URV, UA i UB
Els alumnes de primer de batxillerat que cursen la matèria de química han presentat els seus cristalls i un póster científic amb la temàtica “Univers d’ADP”.
Ha estat una gran experiència des del gener fins el dia del concurs. Han aprés a fer servir el mètode científic, a treballar al laboratori i a fer un projecte de grup.
I finalment han exposat i compartit el seu treball i aprenentatge amb 50 centres més de tota Catalunya!
Una gran experiència!