Iniciem les classes d’Educació Física al Pavelló de Ponent!
Avui ha estat un gran dia!! L’Institut ha arribat a un acord amb la Regidoria d’Educació i d’Esports de l’Ajuntament de Salou per poder desenvolupar una part de les nostres sessions d’Educació Física al Pavelló Municipal de Ponent, i d’aquesta manera poder oferir als nostres alumnes (que cada any són més) una major qualitat d’ensenyament/aprenentatge […]
Iniciem les classes d’Educació Física al Pavelló de Ponent! Llegeix més »











