Nom de l'autor: Carme Moreno

CAGA TIÓ!

Ja som a tocar de les festes de Nadal.L’alumnat de visual i plàstica, dirigit per l’Anna Grau ha decorat el vestíbul del centre i l’alumnat de l’aula d’acollida ha treballat les tradicions típiques catalanes. Les han posades en pràctica cagant el tió al jardí de l’institut.     ACTIVITAT SUBVENCIONADA PER L’AJUNTAMENT DE SALOU

CAGA TIÓ! Llegeix més »

LA CORAL VISITA LA LLAR D’AVIS

Una part de la coral de l’institut formada per alumnat de 1r B d’ESO ha visitat la llar d’avis per fer un petit “concert” de Nadal. Ens ha fet molta il·lusió poder reemprendre aquesta activitat, que era ja una tradició abans que esclatés la COVID. Aprofitem per desitjar bones festes a tots els àvis i

LA CORAL VISITA LA LLAR D’AVIS Llegeix més »

ENTREVISTEM L’ALCALDE

Larevista de l’Institut ha entrevistat l’alcalde de Salou, Sr. Pere Granados. Agraïm molt al Sr. Alcalde que ens hagi dedicat el seu temps i ens hagi explicat coses tan interessants sobre el passat, present i futur de la nostra ciutat. Aviat podreu llegir l’entrevista al M&M Salou Report.

ENTREVISTEM L’ALCALDE Llegeix més »

XERRADA DE L’INSTITUT GUTTMANN

Dijous, l’alumnat de 4t va assistir a la xerrada de l’Andreu Castro Martinez, de l’Institut Guttmann. L’Adreu va explicar la seva experiència tot acompanyat pel Juamma Tortosa, el nostre policia local de proximitat. Va ser una xerrada emotiva i una lliçó de superació. Moltes gràcies Andreu per compartir les teves vivències!

XERRADA DE L’INSTITUT GUTTMANN Llegeix més »

Presentem a ZEZÉ

Us presentem a Zezé, el ximpanzé que apadrina l’Institut gràcies a la campanya de recollida de mòbils en desús, que fem en col·laboració amb el Instituto Jane Godall. Cada 30 mòbils recollits, podem apadrinar un ximpanzé en perill. Anima’t a portar el teu mòbil vell i així poder apadrinar-ne més!!

Presentem a ZEZÉ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut