INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES

Us informem que el Sindicat d’estudiants ha convocat una jornada de vaga el dijous 26 d’octubre.

L’alumnat a partir de 3r d’ESO que ha demanat la NO ASSISTÈNCIA al centre aquest dia com a protesta ha de lliurar al centre l’autorització escrita de la família per tal de considerar la falta d’assistència com a justificada, tot seguint el protocol marcat a les normes del centre (NOFC).

Les classes es faran de manera habitual per aquells alumnes que assisteixin al centre ja que el professorat no està convocat a la vaga.

1 comentari

1. Victoria Murillo Martín

Me siento catalana, aunque nací en Madrid y me entristece muchísimo todo lo que está sucediendo. Cuando oigo en los debates sobre el adoctrinamiento en los colegios de Cataluña de duele el corazón, porque en todos los años de escolar de mi hijo, jamás, jamás lo he vivido, todo lo contrario, me he encontrado con unos profesores entregados y preocupados. Creo que en Cataluña el nivel de la enseñanza es muy alto y los profesores se enfrentan a muchos problemas de recortes, etc. Quiero que sepan que me siento muy orgullosa de que mi hijo, que es catalán, se esté educando en un centro como el Marta Mata.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *