AGRAÏMENT AL PROFESSORAT

enllaç a la carta agraïment professorat

Des de direcció hem estat treballant de valent, dedicant moltes hores, prenen decisions, adaptant-nos a aquesta situació de la millora manera. Agraeixo de tot cor el gran esforç i bona feina que està fent tot l’equip directiu.

Us vull transmetre que em sento molt orgullosa de vosaltres, de la gran família que formem el Ramon de la Torre, i de poder oferir un servei públic amb la màxima qualitat. En els moments difícils és quan hem d’estar més units i demostrar a la societat l’autèntic valor dels docents. I ja ho estem demostrant.

Som un centre molt actiu, dinàmic, amb molta experiència digital i tot això ens ajudarà a portar el seguiment de les matèries d’una manera més àgil ja que tenim molt de camí avançat. Per tant, intentarem que el màxim d’alumnat continuï l’activitat lectiva a distància, avaluant les activitats, i fent el seguiment individual i grupal, sempre tenint en compte amb flexibilitat la situació de cada alumne.

El nostre paper com a docents és molt important en aquest moment, no només pel fet d’ensenyar coneixements, sinó perquè gràcies al contacte directe amb els alumnes podem contribuir a que l’alumnat ajudi, amb una conducta responsable i modèlica, a la solució d’aquesta crisis.

Estic segura que sabrem estar a l’altura de la situació, igual que ho estan fent els excel·lents professionals sanitaris, policies o personal dels comerços.

Rebeu el meu agraïment, reconeixement i compromís amb tots vosaltres. Tot anirà bé!

Moltes gràcies!

Cristina Fernández Redecillas