THE FONIX 2016

Es convoca, altre cop, el “9è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya” (THE FONIX 2016). El concurs està organitzat per International House Barcelona, per la Fundació Catalana de l’Esplai i per la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans.

Els nostres alumnes hi tornen a participar, com ve sent costum des de la primera edició.
El concurs consta de 3 Fases. La Fase Local es durà a terme el dia 1 de febrer al nostre centre, properament es farà la Fase Territorial a Tarragona per a aquells alumnes classificats i finalment hi haurà la Fase Final a Barcelona, si hi ha sort.

Podeu consultar el web: http://the-fonix.org/index.html per a més informació.
Bona sort a tots/es! GOOD LUCK EVERYONE!

DEPARTAMENT LLENGÜES ESTRANGERES