CASTANYADA’ 2018

El passat dimecres 31 els alumnes de 4t van organitzar la festa de la castanyada, per poder començar a subvencionar el seu viatge a Roma. L’activitat va ser d’11h-14:30h, tot i que el temps no va acompanyar vam poder gaudir de les activitats que vam preparar.

Per començar vam tenir 50 min d’esbarjo en els quals vam gaudir d’unes bones castanyes i una xocolata calenta o bé coca i suc. Després del llarg pati vam començar les activitats que l’alumnat va preparar. Vam poder escollir entre diverses activitats:

• Partits de futbol: Consisteix a fer diferents equips i jugar una petita lliga.
  • Jocs de taula: Podem disfrutar jugant a jocs com per exemple escacs, l’ u…
  • Estètica: Es basava en que els alumnes de 4t els pinten la cara amb un disseny terrorífic
  • Perruqueria: L’activitat estava composta per l’alumnat de 4t que es feien passar per perruqueres professionals i et feien un look ven terrorífic.
  • El curt de terror: Aquesta activitat constava de gravar una petita historia de terror
  • Gimcanes: Proporcionaven una sèrie d’activitats ven divertides!!!

L’alumnat de 4t espera que aquesta activitat li hagi agradat a tothom que hagi participat i hagi sigut solidari amb el viatge de final de curs.

Noemí Antona 3r B
Paola Corchero 1r B