CANTOLOGÍA POÉTICA

El pasado miércoles 20 de diciembre recibimos en nuestro centro un año más al cantautor Emiliano Valdeolivas, que ofreció a casi doscientos alumnos un interesante recorrido por la poesía desde la Edad Media hasta el siglo XX. En… Llegeix més»

GRAN RECAPTE

Per quart any consecutiu els alumnes de Religió de 3r i 4t d’ESO participem en el Gran Recapte que organitza el Banc d’Aliments. Aquesta activitat està coordinada per Caritas Parroquial de Torredembarra.

Els nostre alumnat ha col·labora… Llegeix més»

INSTITUT SOLIDARI

Enguany fem la IX Edició de la recollida d’aliments a l’Institut Ramon de la Torre. Per aquest motiu us convidem a participar en la campanya que cada Nadal Càritas de Torredembarra obre per a què la… Llegeix més»

VIOLÈNCIA DE GÈNERE