UNA ALUMNA DEL NOSTRE CENTRE PARTICIPA EN EL FÒRUM JOVES TALENTS DE CATALUNYA

Del 29 de juny al 2 de juliol s’ha celebrat la 7a edició del Fòrum de Joves Talents de Catalunya a l’Exploratori de Recursos de la Natura de Berga, organitzat per la UPC amb la col·laboració del Departament d’Educació. En aquesta edició el tema central era “El Bosc i el canvi climàtic”. Amb l’objectiu d’incentivar l’interès per la ciència i la tecnologia, s’han seleccionat 40 joves de 4t ESO i 1r de Batxillerat, i entre ells estava la nostra alumna Nicole Espel, estudiant de 1r de batxillerat. Moltes felicitats, Nicole!

Així narra l’experiència del que ha suposat aquests dies:

El Fòrum de Joves Talents ha anat molt bé. Hem tingut diverses ponències de diferents experts i cada grup ha realitzat una infografia. Cada grup tenia un tema en concret que vam presentar l’últim dia davant de les famílies i altres persones que van voler venir. El meu tema va ser el de recursos forestals no fustaners (RFNF).
Hem fet un munt de coses, per exemple hem anat al bosc i ens hi han conscienciat de la importància de la gestió forestal, a més hem pogut veure alguns animals.També hem visitat la central de Biomassa, Queralt i hem fet alguna activitat lúdica com anar a la piscina de Berga.
En general ha sigut una bona experiència, he après coses noves i la gent que he conegut era molt amable. He fet alguns amics i de fet alguns encara seguim en contacte! Tenim un grup on estem quasi tots els que vam anar a Berga i en general hi ha molt bon ambient. Aquesta experiència, a part d’ensenyar-me coses noves, m’ha fet veure més punts de vista de diversos aspectes!