TROBADA AMB ELS ALUMNES 1r ESO I INICI DE CURS

El passat 7 de setembre ens vam trobar amb els alumnes de 1r ESO. La trobada va servir perquè coneguessin el centre, el seu grup estable i també el seu tutor/a. L’equip directiu també vam passar per saludar-los personalment. Tots estàvem una mica nerviosos, nosaltres sobretot perquè portàvem molt de temps sense tenir alumnes al centre i ells suposem que ho estaven per iniciar les classes en un centre nou i perquè portaven molts mesos sense venir al cole. Però bé, de mica en mica agafarem el ritme. Els hi desitgem molta sort en aquesta nova etapa que comencen en el nostre institut.

Així mateix, el pròxim 14 setembre farem aquesta primera trobada amb tots els alumnes del centre! Ho farem de manera esglaonada per tal d’haver un menor nombre d’alumnes de cop al centre i poder explicar el nou funcionament de centre en situació de pandèmia amb tranquil·litat. És important que tots interioritzem els circuits dins del centre, el funcionament de pati, lavabos, etc… per poder estar en el centre de forma segura. A partir del 15 setembre l’horari serà l’habitual del curs 2020/21.

Els desitgem a tots i a totes un molt bon inici de curs!