REESTRENEM UN ESPAI A LA BIBLIOTECA DEL TORRENT DELS ALOUS: EL NOSTRE CHILL OUT

Avui estrenem la nova cara d’un antic racó de la nostra biblioteca. La zona de relax ja fa uns anys que és gaudida pel nostre alumnat a l’hora de l’esbarjo, i ha estat tan, tan, tan aprofitada, que reclamava a crits ser renovada.

Volem agrair profundament a l’AFA que ens hagi ofert el gran suport econòmic que requeria aquesta renovació, perquè ha estat possible gràcies a la seva generositat i a la seva aposta per millorar aquest espai del nostre centre. La nostra biblioteca, mica en mica va millorant el seu aspecte i es va convertint en una referència per a la resta de biblioteques dels centres rubinencs. Estem molt orgullosos de poder oferir al nostre alumnat un espai agradable, còmode, atractiu i relaxant on poder aprofitar tots els llibres que anem adquirint cada curs, gràcies també a la inversió que fa l’AFA apostant per una biblioteca que compti amb les darreres novetats bibliogràfiques.

Desitgem que aquest espai fomenti el plaer de la lectura, perquè llegir significa gaudir d’un moment de relax on la nostra imaginació passeja pels diferents móns que ens ofereixen els llibres.

4/4/2024

Ester Hdez (Coordinadora de Biblioteca)