L’INSTITUT TORRENT DELS ALOUS ACONSEGUEIX ELS 1000 SEGUIDORS A INSTAGRAM!

Estem molt contents de comunicar-vos que el centre compta ja amb 1000 seguidors a Instagram. Seguidors que s’interessen pel nostre dia a dia a l’Institut!

Vam crear el compte fa tres anys, a l’octubre del 2019, amb l’afany d’arribar a tothom de forma més fàcil. En aquest temps hem publicat 288 articles, gairebé 100 per curs escolar, déu-n’hi-do! 288 històries amb l’alumnat com a protagonista, per explicar com estem al centre, informacions importants per comunicar a les famílies, els projectes on estem treballant, les sortides, colònies, viatges de final de curs, esquiades, viatges Erasmus, setmanes culturals i Sant Jordis, campanyes solidàries, celebracions com ara el carnaval, i moltíssimes més coses interessants.

Gràcies de tot cor per seguir-nos!

Equip Torrent dels Alous