L’ALUMNAT DE 1r DE BATXILLERAT DE BIOMEDICINA PARTICIA EN L’UNISTEM DAY DE L’UAB

El passat 22 de març, l’alumnat de biomedicina de 1r de Batxillerat va assistir a la celebració de l’UniStem Day de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest és un esdeveniment que s’organitza simultàniament per diverses universitats de tot el món, on durant la jornada s’organitzen activitats de divulgació i difusió sobre les cèl·lules mare i noves teràpies cel·lulars avançades.

Les xerrades d’experts ens han anat molt bé per aprofundir en allò que s’ha estat treballant a classe durant els passats trimestres.

Us deixem unes quantes imatges de la jornada!