INSCRIPCIÓ DEL NOSTRE ALUMNAT AL II CERTAMEN D’ORATÒRIA

certamen_oratoria_2017_2

oratogafinalistas_1Una desena d’alumnes del nostre centre s’han inscrit avui al II Certamen d’Oratòria que tindrà lloc el 25 d’abril de 2017 al Paranimf de la Universitat de Barcelona. La finalitat del concurs és millorar les competències de comunicació oral i plurilingüe de l’alumnat de secundària i batxillerat. Un cop feta la inscripció que es tancava avui, els alumnes hauran de presentar un text abans del 30 de gener, d’entre 500 i 600 paraules de tema lliure, en qualsevol de les llengües treballades al currículum de l’educació secundària (català, castellà i anglès) amb el qual seran seleccionats per realitzar una formació específica sobre Oratòria i Comunicació d’Impacte en vuit tallers, conduïts per l’escriptora, educadora i experta en oratòria, Bárbara Pastor.

En el següent enllaç podeu veure el vídeo de la I edició del Certamen d’Oratòria organitzat per l’editorial Santillana i la directora del projecte, Bàrabara Pastor.