INFORMACIÓ TROBADA 1r ESO DEL 8 DE SETEMBRE I INFORMACIÓ INICI CURS DE TOTS ELS GRUPS EL 13 DE SETEMBRE

Benvolgudes famílies,

Esperem que les vacances hagin anat molt bé a tothom. Toca, però, anar pensant en la tornada al cole! Us informem per tant de l’horari de trobada dels alumnes de 1r ESO del 8 de setembre, i de l’inici de classe per a tots els grups el dia 13 de setembre.

1. Horari de 1r ESO per al 8 de setembre– En breu rebreu les famílies un mail del tutor/a per informar-vos del grup al qual anirà el vostre fill/a:

2. Inici de curs alumnes de 1r ESO a 2n Batxillerat – s’iniciaran les classes el 13 de setembre amb horari habitual de 8:00 a 14:30h. Les portes de l’institut s’obriran a les 7:55h i els alumnes es col·locaran en el lloc indicat al pati, igual que es va fer durant el curs escolar passat (2020/21). En breu, l’alumnat de l’ESO rebrà un mail dels tutors/es per informar del grup al qual estan assignats els alumnes.

SERVEI DE MENJADOR. El servei de menjador s’iniciarà el mateix dia 13 de setembre, per fer ús d’ell, només caldrà comunicar-ho al tutor/a en la primera sessió de tutoria (el 8 de setembre els alumnes de 1r ESO i el 13 de setembre la resta d’alumnes).

Desitgem a tota la comunitat educativa una bona tornada!!!

La Direcció

1. Mohamed Aaydoun

Hola, quería comunicarles que el tutor de 1ESO no me ha echo llegar ningún correo para informarme del grupo al cual le ha tocado a mi hijo.

1. Tere Pardo Autor de l'article

Ha habido algunos problemas con los mails enviados. Me consta que se han reenviado y ahora lo tendría que haber recibido. Si no es así, llame al centro a partir de las 8 para que le puedan informar sobre el grupo y el horario al cual tien que venir su hijo. Disculpen las molestias.

2. marieta delgado

Hola buenas tardes queria comunicar que aun no me llega el mail para saber en que grupo tiene que ir mañana mi hijo de 1ESSO. Gracias.

2. jenny guevara baque

buenas tardes..discupe la pregunta mi niña esta fuera del pais y hasta el 14 no retorna .a quien debo comunicar ..va a 1er de la eso gracias

3. Maira

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *